jag är lite bad

haha jag & hille sitter och letar lite trevliga studentvisor till vår skiva och vet ni jag hittade en visa man nästan kan tro att jag sj har kommit på hahah

Melodi: En sockerbagare

En kvinnomördare, han bor i staden, han mördar kvinnor mest hela dagen,
han mördar stora, han mördar små, han mördar några med kläder på.

Och i hans fönster hänger kvinnoarmar och kvinnotarmar och kvinnoben
och är du snäller så skall du få ett kvinnorevben att gnaga på




haha grov! like it. men aa vår skiva är nu på torsdag, TAGGA TAGGA TAGGA!  Man ska vara någonting på första bokstaven  i sitt namn så i mitt fall gäller L: ngt förslag? ...


Kommentarer
Postat av: Emelie

leopard ;)

2009-03-31 @ 09:09:02
URL: http://emkw.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan vara ett lik..lite kul

2009-03-31 @ 14:54:54
Postat av: jannica

nej lik är min grej, eller... ?

2009-03-31 @ 18:37:38
URL: http://carjan.blogg.se/
Postat av: linn

saken är den att jag inte har nå pengar till att köpa ngt haha så leopard hmm har inga kläder *-) !

lik..´. vore sjukt kul men svårt, jannica du va iaf död.. svårare att vara ett "levande" lik hähä

2009-04-01 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0