hänger vid din grind

hejhopp! gick upp 8 imorse, klockan är halv 12 och jag har redan hunnit med att ta hundarna på 1h promenad + tränat på gymmet sitter med en diet meal nu skit gott. Dags för duschen sen kista C med hille? får ju inte tag på den jvln.. Måste kolla efter en mössa åt brorsan för sånt har inte han tid med själv eftersom att han jobbar heela tiden. Om jag hittar en mössa som han gillar så får jag 200:- av hnm haha i like it! Tänkte även kika på ett par jeans jag sett + att jag vill ha ett par helvita converse... ekonomin linn tänk på ekonomin.... nej nu ska jag göra lite mer magövningar innan en varm & skön dusch!



hänger vid din grind
funderar på att öppna den och bara glida in
kyssa dig på kinden som du var cecilia lind
jag hoppas att du ser mig fast kärleken är blind


vet inte men fastnat för den här , älskar bakgrundsmusiken ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0