go'kväll

det blev Harrys iaf ! men inte hela kvällen för min del, när folket hade börjat få i sig en del så kändes det inte längre lika roligt att sitta och snutta på sin ramlösa haha. Det var första gången som jag besökte stället och det var helt okej iaf som ett mysigt litet chill ställe, ta några cider/öl & sitta och snacka + att det verkade vara mkt trevliga människor där.
Av en ren slump när jag hoppade på tunnelbanan så får jag syn på världens sötaste caroline som också var påväg hem haha sedan vid alvik hoppar även lite bekanta grabbar på! ja vet inte.. men det verkar inte som att det var vår kväll att gå ut på helt enkelt!
Kanske om jag har tur så får jag lite mys ikväll också .. det jag vet säkert är iaf att det blir en väl behövd sovmorgon imorrn!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0