dirr från schoooool

tjoooooooooooobrÄ!
sitter i skolan på svenska mellan mupparna elin & hillepille nu..  fattar inte vart mitt glada humör tog vägen som jag hade igår ????????? Vaknade upp på gr8 humör men sen så träffade jag de här 2 ungarna och då gick de bara nedför haha nej nu ska jag inte vara elak älskar faktiskt er skruttisar :)) att få lite tårar då & då är mänskligt haha! men jag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! Tänkte dra hem efter lunchen men så blev det inte, fick en kaffe av elin och nu känns det bättre xD Efter det här har vi filosofi i 2h men jörgen är inte här buhuu blir en rolig lektion höhö
nejmen tänk positivt linn! ..snart är man hemma igen & då kan jag lägga mig i sängen och myspysa :)) vet fan inte om jag orkar träna ikväll.. el jag måste typ(?) el inte el a får se men min rygg tar död på mig! Har fått numret till en massör nu som jag ska ta och ringa när jag kommer hem! Kommer bli så grymt skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0