CSI STOCKHOLM

godekväller!  Har precis suttit i köket tsm med mami och filmat det sista till vårt projekt? haha jag och filmning hör inte riktigt ihop.. tar ett tag tills jag klarar av att hålla mig från garv haha men tillslut så gick det! Vi ska hem till Tudor imorrn för part 2 om man säger så, vi måste bli klara då för på torsdag är det redovisning som gäller! alltså fyfan haha undrar vilka som kommer ha roligast åt filmen.. vi eller dem som ska lyssna? yeahyeah den är fan klart godkänd!

det enda som ligger och väger kring skolan nu är svenska redovisningen imorrn men det är inte precis ngn big deal så det är najs ! såg idag att jag är godkänd i historia nu också så nu har jag ingenting kvar att göra, hur skönt som helst.

ska snart bege mig ut på en promenad och möta mr.x  så värt det, har inte varit ute nånting idag så måste verkligen ut & röra på mig! sen är det Beck! eller... om jag hinner... ytterst TVEK!

jusste! måste välkomna vår nya familjemedlem Redbull! yes! morsan överraskade mig idag när hon kom hem med en knallröd kampfisk! Bild kommer....




älskar musiken till Linking Parks - Faint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0