brist på fantasi

sooooooova! fan vad skönt det var att sova inatt riktigt jvla värt, har grymt ont i benen (träningsvärk) det börjar gå över nu ((: men får se hur det känns ikväll efter bollträningen ha,  lär väll ha lika ont igen :) så ngt säger mig att sängen kommer vara lika skön inatt !!
på torsdagar har jag bara en lektion, historia 2h & jörgen var inte ens där, tråkiiiii(!) efter det drog jag elin & hille upp till vby och käkade på älskade CC ;p sen kände jag inte för att dra hem så drog med dem tbx till skolan och väntade på att deras sista lektion skulle börja om 3h ! så vi köpte med oss massa naturgodis (läs: mår el mådde illa) satte oss i lärarrummet & drack kaffe och snackade massa skit :) mys!
Nu ska jag dra på mig fotbollsdojjerna igen för ett nytt försök att bestämma mig för vilka jag vill ha eller inte eller byta el ngt haha yeah yeah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0