vill bara ha det gjort

idag när jag var på fotvård så berättade caroline, hon som gjorde behandlingen att hon gick en intensivkurs i sveg efter studenten.. hon va precis som jag dvs. svårt att ta tag i det här med att övningsköra...

sveg i härjedalen (jämtland), köra 2 ggr per dag och bara plugga teori hela dagarna i en vecka helt ensam, bo på vandrarhem där folk knackar på dörren på mornarna och säger att frukosten är klar, avsluta veckan med att skriva teorin, åka hem c:a 3 veckor för att sedan åka tbx för att köra upp..

hmm vore inte detta ngt för lilla mig tro? jo jag tror fan det för jag måste fokusera på det, annars kmr jag aldrig att tag i det här




takida - feeble pride

Kommentarer
Postat av: Stina

Ska du göra det hänger jag på vill också bara få det gjort!

2009-06-29 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0