slitna jeans och skjorta ...

... det måste fan vara det finaste som killar kan gå omkring i , yammmmie ((:

blev lite som fick hänga med från kista iaf, en vit t-shirt med hål i bak (orkar inte visa) :p , 3st navel piercingar (va på tiden.. minns inte när jag köpte nya senast) sen eclipse ( 3:e boken , fortsättning på twilight asso gahhhh!!!)

förresten så har jag nog jordens rödaste rygg just nu, men de e najs.. eller? haha skitsamma blir nog inte så mkt solande imorrn iaf, måste till banken och kirra mina 500 spänn jag fått eftersom att jag har hittat en stulen bil ;) sen har vi match mot danmark och nej inte danmark danmark utan ett lag som heter så ifrån uppsala hähä xD
skulle igentligen övningskört imorrn me men går inte längre för bilen är ute på vifft! fasen... vill verkligen ta tag i det här igen nu och då menar jag verkligen ta tag i det på riktigt! vill ha det där jvla körkortet nu , så jvla svårt kan det ju inte vara


nu fattas bara en nice body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0