sista inlägget som student!

baaahhh va stressad jag känner mig!
igår fixade jag bara mina naglar & färgat håret och senare fixade jag och mami en ny mobil , wihuu älskar den!

Idag hade vi studentlunch & fotografering.. vad ska man säga.. smått med ångest.. jag är nervös men vet inte riktigt för vad.. kommer va grymt kul att ta studenten imorrn men vill nog bara inte att allt ska vara över...... fy
jag blev nominerad till ehh typ den elev som det gått bra för med studier samtidigt som man idrottar.. haha var dock lilla joän som vann :)

nu måste jag plocka ihop kläder som jag kan ha på flaket imorgon och kläder som man kan ha till kvällen när det är dags för utgång! mkt nu känns det som.. mottagningen blir hos papi därför jag måste packa med mig saker...
men först är det champagnefrukost !!!



ja & hillgur      vi 4 om några ska INTE splittras, det händer bara inte


Tudor var gullig och skjussade hem oss tur det ! för jag hade lite brådis då jag hade träning ! men vad fan skyndade jag mig till ? en jvla predikan om hur man ska vara som spelade.. men som du sa... jag kanske ska satsa på schack iaf  ;) lovar att det är dubbelt så roligt ! allt är roligare där man inte har dig som överhuvud...
13 år nu... till vilken anledning ? snygg kropp får man på annat sätt iaf MAHA !

HÖRS ! ..när jag är arbetslös

vi ber för bra väder imorrn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0