... så jag skrattar idag

ställde klockan imorse & även fast jag verkligen bara ville sova vidare så var jag duktig nog att ta mig ner till gymmet därefter tillbringade jag dagen på/i/vid(?) blå lagunen tsm med jannica o linnéa ((: va riktigt mysigt! synd bara att jag hade träning, hade fan kunnat vara där måånga timmar till (:


livsglädje på denna



imorrn ska jag kirra mina naglar!!! FINALLY! fan kmr bli dyrt.. inte många som är hela nu inte..  sen lär väll dagen se ut som idag....

nu är det mys med kaffe & beck! el om en timme typ.. först ska man väll glutta lite på u21 och englands sliskiga målis :) el jusste han har ju rött så får inte lira höhö fett synd aja ... är fan sällskapsjuk ikväll! hör ni det? inte varje dag jag säger att jag vill ha sällskap mähähä men nu blä aja har ju killroy iaf!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0