större och större för varje dag som går....

godispåsen jag köpte igår va så inte okej! bara för att man haft förbud nu i ett ½ år så frossar jag i mig bara för att... onödigt... nej nej back to work! från och med idag skiter jag i godiset igen...  iaf fram till rhodos 3 veckor & 4 dagar, nu kör vi! ...igen.. el det är ju inget förbud nu men ska iaf tänka mig för om man är extreeeemt sugen så är det väll okej...  att smaka iaf xD haha jaja men ni förstår... har sån ångest nu
blev 1h prommis idag med men den här gången sa foten ifrån /; , fick sällskap av ullis, fixade lite gott gott till midsommar (a) höhö
bollträning ikväll igen men ska till vby först och träffa eileen & fulen!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0