Be my little Rock N' Roll King


You are so cool
You are so rock and roll



nu sitter jag hos papi igen, har tagit min dagliga morgonpromenad (a) eller halva iaf gick en omväg hit, igenom björnbodaskolan där jag gick från 6 års - åk 6 och sedan på massa gamla vägar hem.. haha blev nästan tårögd.. fan vad jag älskade min barndom.. jag och anna, jämt! tsm med våra brorsor fan vad kul vi hade!!

idag kommer min mami hem & åker igen imorgon.. så får possssa på min hund & lilla iza idag ohhhhh längtar! har träning idag också.. på mossen (läs: hata) tror jag ska cykla dit.. fan vad jag mår bra av att röra på mig ! :)

fortf oklart om vad som händer imorgon (?) midsommar är överskattat..... men nånting måste ju hända, lite planer på en väns landställe men blir typ inge folk då så vet inte .. det löser sig, det gör det alltid

Kommentarer
Postat av: Emelie

braaa där :D

2009-06-18 @ 22:00:47
URL: http://emkw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0