03:03

nämen aloha!

klockan är cirkus 03 och jag är pigg(?) .. åkte ju ut till emelie landställe i fredags på tynningö? :p riktigt fint! och mysigt blev det ! var ett härligt gäng med en blandning av sthlmare och sköna skåningar (: imorse när vi vaknade så var det superduper väder så vi låg och stekte tills det var dags för oss runt 16 att röra oss mot våra hemtrakter..


lilla emelie har mer & mkt bättre bilder som mer beskriver kvällen.. så får försöka kirra dem sen kanske


jag, elin & fulen köpte med oss pizza & gottis och drog hem till mig & kollade film, sen busade vi lite med min granne men han va tråkig eftersom att han typ inte var hemma? haha AJA mupparna blev taggade på att supa och det var helt plötsligt inte jag så jag drog ut på en liten promenad och slutade med att jag mötte upp micke och åkte till lövsta för att joina 3 andra grappar på golf sådär runt 23 tiden haha beeeeeef! men det var cosy efter det drog vi hit och kollade movie igen (:

nu är klockan natten måste sova, är inte så pigg längre xD höhö imorrn blir det till att röra på maj!


pOsssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0