SJUKT BRA RESA!!!!!!!!!!!!!!!!

hallooooo lite mer tid pa mig nu
sitter har med carrolutten, har precis varit pa a la playa! GALET VARMT!! :)
I tisdags var vi pa en sprit fest, free bar i 3h sa det slutade bra det (; muhahah jag och carro har supit sen vi anlande hoho  resten har varit farskingar nagra dagar! BEEEEEF !
vi bor mitt i staden , nara centrum, bar gatan och stranden! bargatan ar sweeet ! ar bara en lang gata smockad med masssa olika klubbar sa man hoppar ut och in lite som man vill hihi..

och pappa.... jag vet att ja sa att man aldrig skulel ga ensam.. HAHA MEN jag och carro kommer dit tsm och sen mots vi vid 05 varje kvall/natt/morron hoho och knatar hem (; men hittils har inget hant men vi horde na rykte om att ngn blev valdtagen i forrgar men men shitt happens !? ne ska inte va san, vi mar baaara bra (:

igar var nog den kvallen som blev hardast! haha iaf for min del !
kan inte beratta sa mkt om festkvallarna eftersom att man knappt minns ngt anda (a) vet iaf att jag somnade pa balkongen inatt sen att jag vaknade i sangen i morse vettja fan hur det gick till mahaha

som jag skrev lite snabbt i inlagget under sa ar det bara bra har, livet LEKER! bara 9 dagar kvar .... dagarna gar sa javla fort...

ikvall funderar jag och c pa att ta det lungt.. men vet inte slutar kanske inte sa iaf haha men aa jag har ju verkligen inte tranat nanting! eller simmat lite och tagit en powerwalk sa blir vall nog en till san ikvall och satta oss pa starbucks kanske ;p men sa mkt som vi dansar sa branner vi nog en hel del iaf :p
lar ju inte vara sa liiite sjuk nar jag kommer hem iaf :p akte liksom hit med ont i oronen och as forskyld... det har ju knappast blivit battre liksom men skit samma kommer iaf fa ga pa rehab nar man kmr hem hoho

forresten lasse.. vi korde din forkroks lek igar... :D



jag saknar min hund! det ar det enda, annars sa... skulle latt kunnat stanna kvar har och jobba som inkastare verkar inte sa svart att fa jobb som de faktiskt, synd att man har fotbollen hemma bara............................



love!

och joakim hilson - aldrig ! :D

Kommentarer
Postat av: Felix

: Jag ska ta henne lilla du svårt när hon är i Frankrike dock, och förhoppningsvis är jag utomlands när hon kommer hem för då har jag slutat jobba och SKA BORT DÅ!!!! :P



NICE I RHODOS ELLER GUMSI ?



2009-07-18 @ 00:38:57
Postat av: Anonym

Love you. pappa !

2009-07-18 @ 20:56:59
Postat av: Anonym

Var rädd om dig! puss mams

2009-07-18 @ 23:16:55
Postat av: linn

me FKB

2009-07-21 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0