om mindre än 1 dygn draaaaaar vi!

hej & hallå! iiiiiiiiiiiiiiiiih imorrn drar vi!!!!

igår var jag och ullis i stan och hittade faktiskt det jag var ute efter (: inget på rea men man kan inte få allt ... :p efter det mötte jag alice så tog vi oss hem till papsen. Riktigt trevligt var det! :) jag älskar mina syskon, wiiieee yes i do :)
...senare på kvällen mötte jag upp stjärt (carrouw) (: så tog vi oss hem till michan där det var lite folk, vad ska man kalla det för hmm förfest inför rhodos ? höhö :)




nu ska jag dra på mig jogging dojjerna & dra ut och GÅ! vill springa men kan fan inte, har inte blivit bättre nånstans. jvla skit vrf kunde dem inte bara spolat öron jävlarna... + att jag slarvat med tabletterna, oooopsi! Måste fixa det absolut sista inför imorrn också dvs, NUDLAR haha! skulle vilja ha en till bikini också men det kan vi ju ta och höras på ? finns ju fan inga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0