OM 18½ h lyfter vi, och det kommer vara SÅ party på planet!





nu har jar packat klart! och det känns som att jag inte har med mig tillräckligt men så känns det väll alltid i guess.. jag är så jvla TAGGAD! fan vad skönt det kommer bli och vad kul vi ska ha! Jag & carrolutten ska köpa en gummibåt som vi kan ro omkring med hahah !
kommer ha mitt vanliga nummer där nere men vette 17 om det kommer vara så lätt att få tag på mig....pappa! haha


ifall ngn skulle få för sig att uppdatera under resan:
carro & jannica
michan

Kommentarer
Postat av: Stjäääärt

WOOWOOO !!!

2009-07-11 @ 15:49:09
Postat av: Jannica

alltså SHIT MAAAN :D Kan inte fatta att vi åker imorrn!!

2009-07-11 @ 17:20:33
URL: http://carjan.blogg.se/
Postat av: linn

fan va party :D

2009-07-11 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0