En härlig vårtermin

Nu äntligen vågar man säga att det är bestämt ! efter mkt ändrande hit & dit så har vi nu hamnat på ett hotell & det känns bra! det blir lägenhetshotell så jag kmr packa ner en väska full med nudlar så behöver man inte tänka mer på matdelen ! Den 12 juli är det rhodos som gäller i 2 underbart härligt speedade veckor!
Innan det är det en skön vårtermin med 19 års firande, studentskivor & träningsläger.. Det här kommer gå fort.. kanske för fort? 


   
jag, thailand drygt 1 år sedan


idag har jag haft bollträning, gick hyfsat bra lagom segt att ha träning så sent bara men men.. imorrn är det gymmet som gäller sedan veckans sista bollträning (fan va veckorna går snabbt!) Efter den är det bara snabbt hem för att duscha, käka lite & slänga på sig ngt för att tillbringa en grym fredagskväll tsm med flippgänget! kommer bli galet! Mycket prat, mindre dans men mer utav det goda ;p alltså helt jvla super mysigt, precis vad jag behöver!  :)

P o K /L


Kommentarer
Postat av: F to the elix

På alkis stället Calle´s haha :P ..

2009-01-30 @ 16:33:20
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

du är så jvla avis felix!

2009-01-30 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0