PSYKE VAKT



 

den här lilla góbiten har jag haft hos mig sen igårkväll och kommer ha till c:a 20 ikväll. Han heter Psyke och är en blandras mellan pitbull/amstaff lite skillnad från mina egna små gullisar som helst undviker att komma i närheten av psyke haha stackarn.. men när det gäller natten så fyfan va han tog plats!! där föredrar jag nog min lilla akilles!
jag har precis varit ute på en låång premnad med p om det inte var tvärtom.. haha stark han är ! nu snart får man lite trevligt sällskap sen senare idag är det veckans sista fotbollsträning som gäller! Ikväll händer det nog ingenting annat än att vi brudar ska snacka om resan i sommar i think! ja som är så DAMN festsugen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0