Jag är en linn i kokande vatten

jag kan nästan svära på att jag just nu har samma känsla som pastan har när den ligger i kokande vatten & blir mjukare & mjukare..pain pain pain!  igår kväll var jag grymt trött & seg, idag har jag också varit grymt trött & seg tänkte missa träningen ikväll men nej sån är inte jag.. så tog mig dit - sprang - gymmade & nu är jag d-ö-d yes! jag är en linn i kokande vatten, så jvla seg! Löpningen gick bra, men kändes inte alls lika lätt som sist.. kanske är det så att man börjar bli krasslig trots allt? eller så hade jag bara en sån där "dålig" dag helt enkelt...

imorrn är det en ny dag & nya tag! Bosön på kvällen, bollträning! Sen är vi träningslediga på onsdag då ska jag s-o-v-a! ..eller nej för jag måste plugga .. äckel psykologi som aldrig blir klar!! känns som att man står på ett löpband.. alltså man typ jobbar & jobbar men kommer ingen vart! haha fett synd!

1 lektion imorrn! nästan inte värt att gå på ? haha men jo.. måste va duktig missade ju matten imorse så vafan! man kan ha kul i skolan! iaf om alla är på de humöret som idag mahah förutom hille, naaaa gumman TAGGA TILL! själv typ grät jag ett x antal ggr pga dålig humor + övertrötthet! ..och elin.. HAHAHAHA


Favorit i repris!   drar undan stolen från Hille mahaha !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0