"vilse i skogen vandrar jag omkring.."

Nämen TJAAA! Idag är det en fysiskt död linn som skriver, har så sjukt ont i låren haha träningsvärk alltså men men träningsvärk är ju bra som sagt. Igår var jag då i säfsen.. man har ju varit på bättre ställen om man säger så... men det blir vad man gör det till & vi hade det kul iaf :)  Skulle köra någon skogsväg så halkade jag efter Hille & Alex haha så skriker jag på dem så hör man: liiiiiinn kom inte hit... men det var ju försent så jag kommer dit & ser att dem två ligger helt fast och så slutar det även för mig och helt plötsligt så har vi 0 koll på vart vi är någonstans! Förstår inte men det var verkligen helt öde med bara orörd snö och en jvla massa granar! Men tillslut hittade vi rätt som tur va haha.. och när vi skulle åka med tudor så ser vi inte honom först när vi hoppar av sittliften sen ba vafaan där är han så alex, jag & hille ramlar allihopa på varandra typ haha ääääh ,åste sett riktigt roligt ut :p Var ju lagom död i kroppen när man kom hem igårkväll om man säger så så kvällen spenderades bara med massa mys framför lite filmer :))
Tog mig upp idag iaf för att ha historia 2h, dagens enda lektion, sweeeeet ! Sen drog jag , elin & hille upp till vby och käkade. Nu sitter jag här, funtar på att ta ett bad för att mjuka upp mina muskler lite så jag klarar av att springa på fotbollsträningen ikväll haha sen är jag galet sugen på glarre också! tycker jag är värd det! aja time will tell! Nu ska jag ladda ner gossip & oth!

säfsen i några bilder:


1: Carro & Jag
2: Alex & Isak
3: Jag (när vi gick vilse)
4: Hille & Alex (när vi gick vilse)
5: Hille & Carro



blev tipsad om den här idag också, Ozzy Osbourne - Dreamer. eh yyyp as skön :)
    

Kommentarer
Postat av: jarre

EFTER!! jag o carro spela sönder den i somras om inte tidigare..shitman

2009-02-05 @ 21:34:40
Postat av: linn

okej :)

2009-02-05 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0