värdelös träning

ok-ej nu är jag full av energi!! skulle kunna gå ut och springa! ... ändå kom jag precis hem ifrån vår löp & fysträning, har precis duschat och sitter & äter soppa.. Vi har fystester imorgon så var inte meningen att vi skulle ta ut oss idag vilket jag kan förstå men ändåååå vrf inte bara skita i att ha träning då ? om man ändå bara ska ut & ta en joggingtur (läs: promenad) sen gymma lite i gymmet? nej usch & fy och blä ÅNGEST! man ska känna sig död och matt i hela kroppen efter en träning, då känns det bra!

imorrn väntar det en mördar dag.

> 09:00 - sjukgymnasten, sophiahemmet
> tbx till vby , lunch + skola!
> tbx in till staden, lira bågskytte på djurgården?
> 18:00 startar bollträningen på bosön
> Efter bollträningen har vi fystester till c:a 22:00

sen ska jag iväg runt 05:30 (läs: SNARK) för att dra till säfsen med skolan.. ngn kmr vara trött men ska bli kul att skada sig lite i backen :)

O n' O    /L


alltså typ dööhhhhhhhhhhh


okej update,,, ja är inte å leka med ikväll.. jag är som en tickande bomb. så sjukt jvla irriterad på allt!
det är mkt just nu och jag är grymt trött

Kommentarer
Postat av: Felix

Raaaawr

2009-02-04 @ 20:47:32
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

mhmm passa dig

2009-02-05 @ 15:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0