Händelserik kväll

När jag kom hem idag var det bara att sätta igång med disken... det tog ett tag kan jag lova men nu är det gjort! Har badat och gjort mig fräsch igen så nu är jag redo för middag med bror, mamma & hennes grabb. Blev en lyckad kväll igår Tack tjejer för att ni är dem ni är ! och tack för alla superfina presenter haha ! Kvällen började som sagt hemma hos mig med käk och lite förkrök, såg precis att jag har röda små fläckar här på väggen som måste komma från bålen haha fan trodde först inte att vi skulle få i oss allt men efter att bongen dök upp gick det undan! Senare mot kvällen tog vi oss in mot staden till nineteens men kön lockade inte så vi drog till toxic istället, där vi stannade kvällen ut ((:
Idag mår man väll som man förtjänar....  Ska nog ta det lungt idag och försöka komma tillbaka till verkligheten hoho

lite bilder från igår:



                    


Kommentarer
Postat av: eileen

den sista bilden är så JÄVLA SKÖÖÖN. Jag får ont i magen, kan inte sluta skratta (:

2009-03-01 @ 13:11:08
Postat av: linn

HAHA VEEET ! Det är Jannica upp i dagen :D

2009-03-01 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0