sluta sluta och börja börja

tjabbatjena! startade morgonen med att kirra iordning pannkakor till mig och hille & sedan begav vi oss in mot staden! tänka sig att man inte hittar några snygga skor!!!! självklart finns det ett par jag vill ha! men dem är typ 1 år gamla så de görs inte längre, hittade ett endaste par av dem i hela stan storlek 36!!! kul.
kom iaf hem med en skjorta från h&m herr men får se ifall jag behåller den. Har varit förbi brorsan också & ikväll måste jag försöka klura ut vad jag ska ha på mig på kryssningen imorrn, shitt vilket problem alltså..

men nu nu måste jag ta mig i kragen och springa ner till gymmet innan jag får rå ångest!! PUSS





Kommentarer
Postat av: Felix

H&M Herr är Filipas påfynd inte ditt, sluta lek!

2009-02-23 @ 00:11:56
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

ha-ha okejkan erkänna att ja blir tipsad av en bloggare men inte av henne ;)

2009-02-23 @ 00:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0