sakta men säkert börjar felix förstå...

... vem jag är.


Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

Hon har fått sjyscht kropp iaf:P

linn säger:

mm men skulle hellre ha mitt ansikte me värsta brännskadan än hennes

:D

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

haha

Ja hon var mycket sötare förrut:P

linn säger:

innan hon blev påkörd el ?

linn säger:
ärret vid ögat asso MJAOU

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

haha stackars kille som ska vara tsm med dig måste fixa nytt ärr varje vecka för att du ska bli upphetsad hahaha!:P

Hit me baby! hit me!

linn säger:

haha hit ? .. du här är det knivar

säger alltid att jag ska vänta tills grabben somnat så ska ja ta fram kniven hahaha

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

Alltså du är ju fan cp skadad:P

Fan tänder du på lixom:P Sadist typ haha

linn säger:

om ja är

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

Kan tänka mig ditt rum lixom fyllt med massa piskor och sånt sen typ hänger du fast folk i skinnet i taket och sånt haha.. :P

linn säger:

du, du ska se min säng

ja brukar köra me sånna här tvångsdräkter du vet

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

haha nej jag vet inte vill nog inte veta heller:P

linn säger:

bakgrundsmusik har jag ett litet barn osm skriker

hatar småbarn

Felix; Seven nation army could´nt hold me back! säger:

Alltså sluta... snacka om att få en avtänd!


Kommentarer
Postat av: Felix

haha du är fan läskig :P ..

2009-02-09 @ 00:06:16
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0