Is this the world we created?

Galet skön sovmorgon! All kärlek åt min säng ((: Ja och mami kom överens om att jag inte behövde gå på matten ha det var ju omprov & eftersom att jag klarade det för en gång skull! så tog ja mig en liten sovmorgon istället för att sitta där och jobba med ngt som är omöjligt att förstå!. Ingen träning idag, najs! Redan bokat in mig på bodypump senare idag så det inte är fullt som det var förra veckan! vet dock inte om jag orkar, min kropp är död! men ett bodypump pass var alltför länge sedan!



Queen - Is this the world we created?
sitter och nöter den här låten då robin sa att man älskar den efter ett tag. Första gången jag hörde den tyckte jag den var grymt seg, nu blir den bara bättre och bättre!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0