inställd match blir en sväng på gymmet istället

naaaaaaajs när klockan ringde imorse hade jag fått sms av vår lagledare där det stod att matchen är inställd pga snö..  skönt att man slipper dra till örebro idag men ändå tråkigt, var ju inställd på det nu och skulle faktiskt bli kul med säsongens första träningsmatch men men kommer en ny på torsdag :)
Nu ska jag ut med hundarna sen ska jag tagga till för att dra ner till gymmet sen ska jag vara där tills jag inte orkar stå på benen, fan vad jag måste träna idag. Tänkte gå på ett bodypump pass men svårt när dem inte har ngt idag buhuu

P o K /L


Camilla och Jag




update: det gick typ kalas att träna! nu väntar jag bara på att hille ska övningsköra & fixa lite saker så att hon kan ta & fika med mig senare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0