dumma kex


Digestivekex är farliga, vet ni vrf? jo för om jag tar 1 så tar jag 100.. går inte att sluta.. så innan jag tryckt i mig hela paketet ska jag slänga på mig träningskläder & springa ner till gymmet! Tänkte köra bodypump idag men var fullt buhu, istället ska jag ta o plåga mig själv på en av step maskinerna efter det massa mage & rygg + in/utsida lår.  naaaaajs nu måste ja ladda min ipod!    

ikväll kmr bror hit & han ska stanna här till torsdag WOWOO ! ((: mamma är uppe i Umeå & jag kände inte för att vara ensam så länge (läs: jobbigt med hundarna) HAHA  PUSS

 
bodybuilder är inte fint nånstans             -                   nicole richie's ben ! gief me!





Kommentarer
Postat av: Amelie

hennes hund give me :D

2009-02-10 @ 18:00:41
URL: http://ameliehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0