STJÄRT

Jag trivs med dig för att du är så jvla udda, du är verkligen störd ibland alltså , helt jvla klockren! Grabben som lyckas fånga dig behöver ju inte vara orolig för ett grått förhållande precis.. Lova mig att alltid vara samma du, såndär som springer & gör världens magplask mitt på kungsgatan, en sån som inte låter ngn hindra dig från att säga precis det du känner för,  en sån som t.ex. får syn på en snygg kille och bestämmer att den snubben bara ska jag ha! Det här med att du funtar på USA 1 år... .. jag har ju själv varit i florida, new york & kalifornien och kan lova dig att det är grymt! Jag stöttar dig till 110% vad du än bestämmer dig för samtidigt som jag vet att jag kommer sakna dig så stört jvla mycket om du beslutar dig för att dra! Men gör det du är bäst på bruden, live your life! .. bara jag får vara med i det /L



hörru carro btw.. att festa är sååå 2008! nu är det förberedelser för Rhodos -09 som gäller väääääässst! :D



Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan vad jag älskar dig! Klart som fan att det är förberedelser för Rhodos 09 som har börjat! (och studenten såklart!!!)

2009-02-06 @ 12:15:55
URL: http://carjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0