bättre sent än aldrig

oooops! dålig uppdatering? .. men okej i måndags-tisdags var jag på kryssning som sagt & det var galet najs! Vi var ett super mysigt gäng, helt perfekt helt enkelt ((:  Det kändes som att det hände en jvla massa saker på en kväll som kändes som 1h lång? haha nej men kvällen gick ruggigt snabbt men kul var det! Dagen efter var väll kanske inte lika soft...  Att vakna upp i vår hytt (min,hilles,carros & jannicas) var vidrigt.. det stank! sprit/vin över hela heltäckningsmattan! , gamla öl/cider burkar, gamalt snus and you name it.... Det var bara att ta sig i kragen och vakna till igen! ..tiden gick och till slut var vi äntligen hemma! haha! dagarna efter det har det bara handlat om mys & chill!


Idag har vi varit hemma hos tudor (läs: fan va fräsch lägenhet!) har fixat lite med vårt projekt! men känns som att det kommer behövas ett besök till....
Senare kom mamma och hämtade mig direkt efter att hon landat på arlanda så vi åkte och handlade lite inför imorrn eftersom att ngn fyller 19 hihi ((:  skönt att hon är hemma nu! mindre ansvar för hundarna....  Känns inte som att jag kommer få någonting... as skumt ju men aja ! haha Finns typ 2 saker jag vill ha..... mest... men aa blir nog inget av dem buhu :( Ska ändå ha GALET KUL IMORRN!


Nu måste jag fan städa lite osv... För imorrn måste jag träna toook mycket!!! PÖHH EKK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0