fredagens upplägg

  • övningsköra & handla julklappar med papi
  • städa(!!)
  • gymmet
  • en lång fixdusch
  • sova
  • övrig tid; fixa med en gullig lite film ja håller på med :')
  • förkrök me brydarna


s u g e r   att jag håller på att bli sjuk(?), blir galen på mitt lock för öronen.. halsont har jag bara som mest på mornarna men ändåå ... funkar inte , nix .      jag vägrar = man blir inte sjuk

Ikväll är det iaf utgång, var inte alls planerat men blev as taggad för någon dag sedan så whatever =) Neis den jvln åker till Paradiset imorgon och jag är så jäääävla avis ! Kommer över lite tjejer hit ikväll så taggar vi oss tillsammans innan det bär av in mot stockholms nattliv wihoo



Mami & hundarna befinner sig på landet över helgen så det är mys hihi ((:



Igårkväll var jag förresten hemma hos stinafina :) vi åt god mat & gluttade på tv och snackade massa skit =) Fan att Bobby valde Julia !?!? vad tänker han med HATAR HENNE förstörde hela serien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0