lite snabbt sådär bara


så jvla fin

2009 har jag:

  • Haft en jätte mysig 19års dag
  • Varit på kryssning med mina vänner
  • Haft träningsläger i Turkiet
  • Festat
  • Haft mysigt på finens landställe
  • Gått på studentskivor samt vår egna
  • Tagit studenten
  • Varit på Rhodos och levt livet
  • Skaffat pojkvän
  • Tagit tag i övningskörandet

 Det tråkigaste detta år var: att vi åkte ur div 1. (kmr tbx 2010!)
 Det bästas med detta år var: min mickepickepäron =)

      

 



2010 (med start fr.o.m. 5/1) ska jag:

  • Skaffa körkortet
  • Börja träna mer än vanligt
  • Ha godisförbud (gotta mig något på lördagar)
  • Skaffa fast jobb!
  • Börja spara pengar till en längre resa till nästa vinter? (om jag lyckas skaffa jobb)
  • Ge 110 % på fotbollen i hopp om att vi går tbx till ettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0