den sista år -09 !

Är du kär just nu? Galet
Har du någon kille just nu? Mm :)
Har du dumpat någon? Ja
Har någon dumpat dej? Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? näe
Vem kramade du senast? min Micke
Är det okej att din kille/tjej hånglar med en annan tjej/kille? dum fråga?


SKOLAN
Är du duktig i skolan?
så jag klarade mig
Har du bra betyg? fick helt okej
Har du fått göra om ett prov någongång? ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja
Sköter du dej i skolan? ja fast busig? höhö
Har du tuggat tuggummi under skoltid? du jag föddes med tuggummi!!
Haft mobilen på lektionstid?  ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? ja

 

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? mamma + pojke (hans barn(?)), pappa + tjej (hennes barn), jag + pojke?, bror + tjej, bror + tjej + barn?, syster + pojke + barn? och djuur !
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? njae min mami
Trivs hemma? mmm
Har rymt hemifrån från att du inte orkat med familjen hemma? ja
Har skrikit och slagit din mamma? ne eller EN gång när hon skulle klippa klorna på Akilles! han ville inte!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde?  ne
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp osv? nope.. idiot för skojj kanske?
Du älskar din familj oavsett vad som händer? ja klart


VÄNNER:
Du har vänner?
yepp
Du brukar vara med? med och vad?
Vem/vilka var du med sist? elin finen & hille ellermin pojke om det räknas :)?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? njae haha JO
Är det okej att ha kill-kompisar? ja
Har du pussat någon av dina kompisar? ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? hur mkt får jag? ;D
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? njaee

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?

Putar med läpparna på foton? ohhh ja haha fast näe? 
Använder foundation på läpparna?  nej
Super dej packad varje helg? nej
Du har kysst en tjej? ja
Du plattar håret? ja eller luggen mest

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
ja
När drack du alkohol senast? hm förra helgen
Vem bjöd dej på alkohol senast? oj vet inte man tar bara! ha!
Vad var det för sorts alkohol? allt möjligt
Brukar du dricka alkohol? normalt ?
Har du druckit öl? ja men skippar de helst
Tycker du om öl? ne men funkar väll ...typ

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
eh godis, tändstickor & barbiekläder!
Är det okej att vara kriminell? upphettsande! hahah neeeeej
Vill du bli kriminell? Vad är inte okej med att vara kriminell? nej, el skulle vara för att gå emot familjen? haha nej ! ja vet ibte det är bara fel fan? pinsamt... jag ska ha råd med eget! eller min kille iaf HA
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nej inge fel med att bränna kalorier ;p
har du suttit i fängelset? nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
ne elelr lite ekonomi depp kanske :p
När grät du senast? senaste oth avsnittet höhö
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? mja eller kansk einte därför..
Du har slagit ner någon? nej :p
Du har skadat någon med flit? nej eller försökt? haha
Har du någon gång velat döda någon? a
Vem bråkade du senast med? vet inte...


Kommentarer
Postat av: Johan

Gud jul och hoppas du får en jätte bra julafton :)kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 01:32:43
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0