Avatar

SNAAAAAAAARK skrev ju värsta inlägget men allt försvann! hate it!
ANYWAY! Blev att jag & Micke drog på bio idag istället, Avatar i 3D . Tror att det gör rätt mycket om man ser den i 3D eller vanligt faktiskt men men den var bra men lång! Lika lång som 2012 dock men den här kändes längre :p
Och svar till Elin så tror jag att du skulle gilal den då "varelserna" påminner om dem du skrev om i ön-uppgiften i skuulan hähähä =)


Nu har jag klätt vår gran så är lite julstämning hemma =) Imorrn ska jag och några åka pulka wiihooo ;D
Nu ska jag dra & slå in lite julklappar! Typ köpt allt nu och har 173:- kvar! men då känns det ändå som att jag måste köpa ngt "litet" till en person samt något mer till en annan så hade varit helt fel med en eller två hundringar till! men va ska man göra rååå jimmmmmmy?????? TJOSAN I TROSAN

 
             
                                                                      crazy brud idag efter bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0