15min blev till 65min

AWIIIIIII fan vilken bra dag =) ! helt klart .
tänkte köra en uppvärmning på löpbandet i 15min men det slutade med att det blev en löprunda på 65! hihihoho mer än 1 mil och det kändes så jvla lätt! så jvla skönt =) ska bara köpa ngt ja kan ha "mot munnen" så att jag kan andas när jag springer ute också... får ju sånna jvla andningsbesvär så fort det blir lite kyligt ute (astma liknande) men vet att det finns ngt man kan ha .. yeahyeah efter det körde jag mage & rygg (:

blir mer och mer inne på att utbilda mig till pt ;p dock så är det förbannat dyrt! tur att mina päron är så täta rå!


                      
                              en gång i Thailand då jag & Ken sprang på stranden, där snackar vi trött!
                   minns det som igår, fyfan slängde mig i vattnet efteråt, kändes som att jag skulle svimma :p



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-15 @ 14:59:52
Postat av: t a v a '

åh saknar sommaren !(:

2009-12-15 @ 16:36:37
URL: http://ttavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0