världens bästa stjärt HELT KLART!

innan den här bilden togs hade jag sprungit omkring fram & tillbaka längs bargatan och frågat varenda random efter dig, visade bilder förklarade hur du såg ut, ringde dig men fick bara tillbaka ett sms där det stod att du inte tänkte svara för att jag var så sur? HAHA whaaat!!? sprang hem till hotellet och du var inte där! sprang tillbaka till bargatan tröttnade på att leta efter dig så dansade lite hahaha sen fortsatte jag letandet men hittade dig tillslut på rummet , finally! dagen efter får man höra att du var där med han! haha störda ongjvl vad jag älskar dig!
jag var sur på dig efter allt letande och du på mig för jag hade varit arg på dig under kvällen ? haha men det räknas inte när man inte minns det!!! ändå krigade vi med våra dräggbilder haha BIG LOVE!


det lär finnas många caroline på den här jorden men fan ingen i närheten som du

OH GIRL I MISS RHODOS


Som en saga, som blivit sann
Vilken tur att vi har funnit varann
Du är vännen alla borde ha
Du är den som alltid gör mig så gla!
caramell - som en saga (läs: den är agnad åt dig gums :D )

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha jag älskare! & Dig! :D <3

2009-08-13 @ 16:31:39
URL: http://carjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0