dagen i ära

vet inte om det är mammas smärtlindrande tabletter jag hittade eller om det bara är vätskebrist, har iaf satans ont i huvudet och typ ingen känsel nånstans haha! aja whatever....
imorse när jag vaknade hade jag helt glömt att mupparna sov här så blev lite små chockad när dom stod i köket och fixade frukost hihi ((: senare drog jag och carrolutten till barkarby outlet följt av jakan.
nu sitter jag bara ensam i mjukiskläder och duntofflor, har ingen träning idag (läs:skönt), väntar på att klockan tickar iväg så det blir ännu mera mys (a)

vet inte om örat blir bättre eller sämre heller.. tabletterna tar ju bort smärtan så känner ju liksom ingenting längre.. man ser ju fortfarande inte pluppen på baksidan men man känner den långt lååångt in haha örat är mega svullet fan hmm hoppas det blir bra !! damn
nu ska jag kolla på room raiders!

förresten höhö folk har eller börjar ju skolan nu fyfan vilken ångest ! usch är så skönt att skolan är över! trodde jag skulle sakna det men ajaj vad skönt det är.. visst saknar väll folket och sånt men aa överlever :p
känner faktiskt ingen panik över jobb heller haha vill ha pengar men fan samma där .. överlever (a) hittils........





tycker att min lilla bebbso kan komma hem nuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0