snork

 usch dåe vad trött jag är men klagar inte ((: var tvungen att gå upp med tuppen också eller nästan (a) men klagar inte på det heller för har gymmat på morgonen (: sen somnade jag så fort jag la mig i sängen ! :p men nu är jag uppe.. äter sallad & är vrål pigg SAJK
bara gilla läget , måste ut med hundarna en lång eller nej får bli en halv lång prommis innan jag ska hooka upp med elin :)
inga direkta planer för kvällen dock, tar det som det kommer helt enkelt :)
igår efter träning (som btw inte gick nå vidare pga min onda rygg!!) så  fick jag iaf träffa micke & isacs små vovvar och satanigatan va söta det var (: älskar små bebis magar iiiiih :) 


för övrigt så kan jag lova att filmen kenny starfighter är otroligt rolig ! hihihihi :D







one tree hill för hela slanten! nästan så man ska ladda ner alla 6 säsonger från start (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0