planerad utgång blir till en slapp hemmakväll ist (:

hejhoppppppp ! idag eller nu ikväll var det meningen att jag skulle sitta och föra, tagga till för att dra med ett stoort gäng härliga tjejer in till stan för att fira rojda som fyller 18 ! men icke då...  har lust men ändå inte.. blir hemma med mina små vovvar ist, slipper dom vara ensamma ((: är typ helt slut efter träningen blöö den var fan inte ens jobbig ? men men är väll otränad.. höhö

sitter och snackar skit med min vän caroline på msn istället , då kan ju faktiskt inte kvällen bli annat än bra iaf xD ! iiiiih glöm inte att room raiders börjar om 10 min på mtv haha blivit värsta room raiders fantasten! de e kul, tummen upp!

aja PEACE



update (22:55) :

äh vafan carrolutten är påväg hit , blir en långpromenad med hundarna så här på fredagskvällen!
helt underbart!


metallica last summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0