linn som dagisfröken ? hmmmmmm :p

hej hoppppppppp ! händer rååå , ja sitter och segar .. måste ta tag i kragen och pallra mig ner till gymmet, men orkar verkligen inte! har ingen lust ... ska ner till dagiset också och lämna cv men tycker det känns så fel att bara stampa in, alla ungar kmr ju typ bli livrädda? höhö sökte på barn på google så kom den här bilden upp, creeepy huh?


hon har 8 barn i magen, fyfan usch! aja ska väll dra på mig nånting , limma på mitt fina barnleende och skutta ner ... sen ut med hundarna en långis sen gymmet? SNARK vad glad jag kommer vara när jag är klar :p vill igentligen bara sova

i eftermiddag ska jag på riskutbildning tsm med flexi 4h hur ska jag stå ut det? haha nejdåååe det kommer bli sååååå kul! eller :p missar bollträningen iaf, ska bli rätt skönt eftersom att vi är lediga onsdagar så har jag 2 lediga dagar nu sweeet !

nej nu ska jag ta tag i det här! TJOS. btw hostar som f*n! vet inte hur lång tid det tog för mig att somna inatt buhu stackars mig.. och stackars elin som inget öra har snart :o ! nejdå det kommer gå fiiiint !!  YOO CAN DO IT GIRL ! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0