kommer alltid må bra av att träna

det är inge ruligt  att hosta, inte att vara snuvig & tung i huvudet heller... blöö vad segt. Trots host medicin, ipren & halstabletter igårkväll så gick det bara inte att somna.. tillslut tog jag mitt täcke & hundarna och la mig i mamis bigga säng ist, så jvla skönt! ett mörkt rum med bara en säng.. ingen tv eller dator eller något, det är så det ska vara...igentligen.

men nu snart ska jag ner till gymmet, ta med min ipod och bara gräva in mig i musiken..UNDERBART!
gymmet när man känner sig som segast är det bästa! kanske därför det alltid tar tid för mig att bli frisk igen när ja väl gått o blivit sjuk höhö men nu är jag ju inte sjuk, bara en jvligt irriterande hosta..... typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0