höhöhö

haha jannicarååå, bruden visade mig nyss denna haha det är alltså jag och vännerna jannica, carrouw, markus & michan som shakar haha fan va FUL men fan va tuffa vi är ! rawr !

btw så tappade jag nyss en nagel TILL bara för att jag skulle vara snäll och ge killroy (hamstern) käk! Ser ni?! det lönar sig inte att vara snäll! det är ju inte precis så att man vinner på lotto för det ....
jvla tur att jag ska fixa dom på lördag iaf ... får stå ut! blir tufft men i know i can do it! 

nu drog min mami, hon ska upp tiiidigt imorrn för att dra och flugfiska heeela helgen haha yepp ! sånt gör hon! eller säg något hon inte gör eller iaf har testat haha är typ så :p yeahyeah bra att lilla mamma roar sig höhö nejmen ja tycker faktiskt du är cool morsan 8) !  jaja ja sitter iaf bara här och lyssnar på elvis (sant) och väntar på att en söt liten onge ska hitta hit wiee ((:

aja vi höres !


lilla mamma, börja inte gråta nu :p höhö

Kommentarer
Postat av: tisa

gillar du burberry eller? hahahahhahahha :))

2009-09-02 @ 01:29:15
Postat av: linn

haha lite kanske (a)

2009-09-02 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0