gagagaga är cool


själva låten börjar först efter 3 min men den är så ruulig innan höhö skarsgård (: rawr

idag ska jag jobba lite på grimsta... grilla korv! kul NAAAAT hade varit kul om man hade fått pengar... :p ! AAJA och så är det sol ute såklart... är så sjuukt trött på sommaren! :p orkar inte, vet inte va ja ska ha på mig! vill ha jeans o ngn skön tjocktröja men jag kommer svettas ihjäl då ohhh suck..

..fattar inte hur jag alltid lyckas.. min tå är helt jvla blå.. damn gjorde illa den igår på bögmatchen (läs: vi torskade...igen) nu ser den ut som den gör... låret jag sträckte här om dagen är inte så mycket bättre heller men så är det väll att vara bollspelare i guess, aldrig hel
aja tjos! får se vad som händer ikväll


 
september last year

Kommentarer
Postat av: Felix

Sv: Självklart linn, Annars är det hon som missar någor bra eller =)?

2009-08-09 @ 01:17:03
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

hehe yepp :)

2009-08-09 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0