abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

ja men fräsch dröm man hade rå ... mitt örhänge där i pluppisen i örat hade tryckts in så mkt så jag fick åka in till akuten så fick dom försöka ta bort det med hjälp av en fet jvla tång(!) sen när jag väl kommer hem så drar jag och mami ut på stan och då tar dom hål i ngn klädaffär så bara för att så tar mamma 3 hål i den där lilla pluppisen.... så fräck!
men nu var det ju inte så, tack & lov.
sov så jvla skönt när jag vaknade! ville verkligen inte opp men ändå tog jag mig ner till gymmet , riktigt stolt över mig själv hihi (: nu är det frulle som gäller följt av dusch sen sängen ? haha!

idag blir det lite partaj... men har match imorrn (onajs) !!! men satan va viktig...
.. så vet inte om jag kommer befinna mig där hela kvällen eller om jag ska hem & myspysa ist .. hömm skulle ju varit roligare om man kunde köra all in liksom hähähä



update: dags att kila! brådis


lets leka with the kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0