who i am

Jag minns att jag sa vissa saker till dig som jag insett att jag borde tänka på själv.... Jag har jvligt svårt för att erkänna saker för mig själv och när det väl händer så känns det som att världen går under. Går oftast vidare genom att stänga saker inom mig, som i det här fallet...Skulle kunna säga att jag har ett hyfsat bra pokerface, thats me... Hela livet är en tävling, allt som sker är en tävling, jag vill aldrig känna mig underlägsen och jag tål verkligen inte att förlora. såfort jag får chansen letar jag efter ngn/ngt att jämföra mig med. Jag hatar när folk säger åt mig vad jag ska och inte ska göra, självklart slutar det oftast med raka motsatsen. Jag är väldigt självkritisk & straffar mig oftast själv såfort jag inte är nöjd med något. Jag vill bara släppa på allt och säga vad jag tycker och tänker men jag kan inte... vill bara skrika ut att jag .......... som fan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0