resan jvligt kortfattat..

Sammanfattning av resan!
Vi startade veckan med 2 dagars regn! eller 1½...(?) Men efter det var det 34 grader + sol! dvs ännu varmare... Hotellet vi bodde på var 5 stjärnigt men inte lika lyx som det vi bodde på förra året men det gör iiiiingenting för fotbollsplanerna var världsklass! När vi först kom dit tänkte jag: oh helvette ska vi vara här en heeeel vecka! Men fan va den veckan gick fort! alltför fort men ändå så känns det som att vi har varit borta hur länge som helst... Skulle lätt ha kunnat stanna 1v till buhu :( Var ett lyckat träningsläger, riktigt roligt & bra stämning ((: !
På samma hotell som oss bodde ett lag från Oslo som vi sociala oss lite med, blev lite vattenpipa mys vid poolen och fifa spelande! Blev även lite kareoke, dansande, badande & självklart solande så vi spelade inte baara fotboll :)

orkar inte lägga in alla bilder, men ni som står mig lite närmare kan kika på facebook så hittar ni betydligt mkt mer :)


                      


Blev en sväng till vby idag, fikade med hille,elin o finen sedan knatade vi runt lite också, kom hem med en tröja, ett skärp + en kräm till topparna som jag äälskar!!!  Ikväll blir det mys här hemma ! är helt slut ..  kanske kika på aik-kalmar om jag har canal + sport vill säga.. hoppas gogo aik :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0