underbart härliga väder :)

tjo! oavgjort idag .. vi åkte till linköping och spelade 1-1...... AJA ! fan fortf. träningsmatch så strunt samma det gick hyffsat bra för moí iaf :) årets varmaste match hittils! my god de e fan vår på riktigt nu :D men camilla sa att de skulle bli - grader i sverige igen nästa helg (?) haha TO BAD! bara det är fint igen när vi kommer hem a nästa söndag (a)
nästa match vi lirar är seriepremiären mot tyresö! KÖTTA KÖTTA KÖTTA!

Just nu håller jag på & packar....... är i stort sätt klar och det enda jag har med mig är fotbollskläder + 2 bikini haha kul liv (y) nejmen ska lägga ner ett par leggins iaf till the last night ;);)
Ska bli galet najs att  komma iväg 1v :) hoppas bara på det bästa vädret nu!
2 dagar sen skivan nu, då har man hunnit snacka av sig om den osv och fyfan vilken lyckad kväll yepp hade sjukt roligt :D !
måste packa klart nu! har 2 uppgifter som sk avara klara nu också men dem hinner jag fan inte fixa klart så dem får vänta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0