Next: TURKIET

känns som att det här kommer vara världens längsta dag, kunde inte sova ut imorse heller, även fast jag var hur trött som helst .. & vi ska inte vara på centralen förns 15:00, då ska vi sätta oss på en buss till NORRKÖPING! haha inte zså beeef ! sen flyg till norge sedan vidare till kemer! vi är framme vid 03 på natten, då antar jag att det bara är att snabbt ta sig till hotellet, sova sen upp käka frukost och köra första träningspasset! UNDERBART!

börjar bli klar med packningen nu iaf! är ett tag kvar tills det är time att att dra sig, tycker att mamma kan komma hem nu så jag kan mysa med vovvarna!
har verkligen ingen aning om hur vädret är där nere.. på smhi står det fan bara att det regnar hela tiden, men en som är där nu sa att det var 28 grader o strålande sol haha time will tell!
längtar till att få springa omkring och spela fotboll i värmen :D  IIIIIIHHH !!
övrigt så älskar jag våra nya kläder vi fått, äntligen ett par sköna mjukisbyxor! finally! men nu måste vi typ göra oss av med alla våra andra saker för att vi inte får använda dem för att det är fel sponsorer, DAMN! älskar ju våra svarta "tjocktröjor" :/ fett onödigt har ju verkligen huuuur mkt kläder och andra saker som helst /:


turkiet last year, är dock inte till samma ställe vi ska nu

I'll be back 12/4 ;p




Foo Fighters - The Pretender


What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one in your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0