livslust!


såååååå kvällens låt !  LIVSLUST!


BLÖÖÖÖÖÖÖÖ blev en tidig kväll men ändå inte haha :D de e fortf. party! ... här.. ja e själv :D men iaf ! faaan de va AS MYS hos fulen! hon ja, elin o josskoss tillslyyt men sen skulle fulen o elingull till mr: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx så de va dags för mig att cykla hem haha inte så beeeeeeeeeeef !! :D :D mamma är hos sin mr: xxxx o ja är hemma hos min mr: xxxx dvs MUSIKEN! will my heaaaaart survive (kvällens låt,  helt klart!!!) :D !!
asso wiiiiie what a beautiful daaay :)) började dagen men en oslagbar dag tsm med ullis (: djurgården - båt - & soooool !!! sen när jag kom hem var det bara att packa väskan o tagga med hem till fulen ((: ohh underbara tjejor!
Nu ska jag dra & hänga kläderna på tork mahaha :D jossan dåååe :D



djurgården med ullis <3

bilder från kvällen kmr när fulen känner för det maha :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0