hårda tag mellan kalmar-aik



Elm utburen, Jonsson sydd i huvudet och Pavey till sjukhus hoho men gillar att jonsson bara sydde ihop lite snabbt och sedan skuttade in på planen igen :D vilken krigare !
Sitter här som en liten nörd och lyssnar på radion ! hihi , så störande att inte se utan att bara höra! Man typ står på stolen eftersom att det är så sjukt irriterande att inte kunna se lägena, man hör ju bara hur gubbarna börjar snacka snabbare och snabbare och tillslut så ba mååååååååååååååååååål !
AIK VANN ! 1-0 , räcker gott o väl!



övrigt så däckade jag tidigare idag, fan va trött jag var/är! funtar på att lägga mig nu, sköööönt ! Har typ inte käkat ngt på hela dagen heller.. I Turkiet käkade jag huuur mkt som helst ! men nu mår jag bara illa får inte i mig nånting.. blev ett äpple till frukost och lite janssons eller hur det stavas till lunch, middagen satt jag bara och petade i .. men men de e väll bra, lovar att jag gick upp fan 5kg under lägret asso, dags att tänka på kosten igen ...
natti natti, btw nya låtar till höger de första iaf, älskar första!




jag har kul just nu (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skulle sätt Pavey! han försökte spela med armen ur led typ men gick inte :'( !! med honom hade det blivit två siffrigt ;)

2009-04-14 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0