gratis latte = godare latte

tjobrä!! jiiises är klockan redan 8 !!?? känns som om att den är max 4 ...... men men härlig dag idag! massagen var super, naglarna blev fina och det var trevligt på biljarden :) blev dock ingen träning, är ju trots allt..sjuk. (?)
men bra är väll det, har döschat, smörjt in mig med lite brun utan sol, färgat ögon bryn & fransar och testat lite kläder för att komma i stämning till imorrn! för då är det VÅR SKIVA! hahah kommer bli galet skoj! hoppas folket går in på det här med att "klä ut sig" är så sjukt tagggggggad!! fullast OCH FULAST vinner!!
nu ska jag fixa ordning en latte och sedan plugga lite filosofi! hahaha vilka tjuvar vi är ! idag på pressbyrån så ger jag hille 25:- för hon skulle betala hennes och sen min latte på kortet, så jag går och fixar en latte sen kmr hille
- oh shiett ehh gå!
sen i farten: jag glömde betala din latte!

hahah TOKUNGE!

1 april idag, har varit chockerande lite aprilskämt!! besviken vi som trodde isak hade klurat sönder sig på ngt! men gillar elins försök på CC ! 
elin: linn har du läst mejlet från lena?
linn: va vilket mejl?
elin: jaa om turkiet? vi ska inte åka....
linn: haha kul april april :D naaaw men good try :) 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0